Feed — Att
Att er en ny type leilighetshotell som tar reise- og gjestfrihetsopplevelsen til neste nivå. Det første huset åpnet høsten 2022 og lanserte en ny kategori innen reiseovernatting ved å samhandle digitalt med gjestene deres. Vi leverte den overordnede visuelle identiteten og konseptet, i tillegg til å overvåke kunstretningen, uttakene og hele den digitale opplevelsen.
Atts nye måte å bo på kombinerer de beste egenskapene til boutiquehoteller med utleieleiligheter. Hvordan kan vi formidle følelsen av å være lokalbefolkning, en del av et nabolag i byen, samtidig som vi er reisende og har all luksusen et hotell kan tilby?
Konseptet dreier seg om å finne den rette balansen mellom «reise» og «hjem». Vi oppnådde dette ved å fremheve det reisende sitter igjen med etter oppholdet: minner. Merkeidentiteten er spekket med øyeblikksbilder fra ulike steder og nabolag i Oslo, og fungerer som minnesnutter og teasere for både nye og tilbakevendende gjester.
I nært samarbeid med Att-teamet har vi skapt en merkeidentitet som bygger bro mellom digitale og fysiske berøringspunkter. Vi har hjulpet Att med å forme og utvikle deres innovative digitale brukerreise og bookingsystem, en viktig del av gjesteopplevelsen. Vi har bidratt hele veien fra innledende forretningsutvikling til design og art direction for de forskjellige restaurantene i første etasje.
Vår leveranse
Brand strategy
Visual identity
UX and Digital design
Art Direction
Copy
Front-end development
Back-end development