Att logo hero

Att er en ny type leilighetshotell som tar reise- og gjestfrihetsopplevelsen til neste nivå. Det første huset åpnet høsten 2022 og lanserte en ny kategori innen reiseovernatting ved å samhandle digitalt med gjestene deres. Vi leverte den overordnede visuelle identiteten og konseptet, i tillegg til å overvåke kunstretningen, uttakene og hele den digitale opplevelsen.

Atts nye måte å bo på kombinerer de beste egenskapene til boutiquehoteller med utleieleiligheter. Hvordan kan vi formidle følelsen av å være lokalbefolkning, en del av et nabolag i byen, samtidig som vi er reisende og har all luksusen et hotell kan tilby?

Konseptet dreier seg om å finne den rette balansen mellom «reise» og «hjem». Vi oppnådde dette ved å fremheve det reisende sitter igjen med etter oppholdet: minner. Merkeidentiteten er spekket med øyeblikksbilder fra ulike steder og nabolag i Oslo, og fungerer som minnesnutter og teasere for både nye og tilbakevendende gjester.

Group 86
ATT rooms 0016 web
ATT rooms 0494 web
ATT rooms 0040 web
ATT rooms 0409 web
ATT rooms 0046 web
ATT rooms 0057 web
ATT rooms 0206 web
ATT rooms 0116 web
ATT rooms 0062 web
ATT rooms 0088 web
ATT rooms 0133 web
ATT rooms 0146 web
ATT rooms 0164 web
ATT rooms 0256 web
ATT rooms 0502 web

I nært samarbeid med Att-teamet har vi skapt en merkeidentitet som bygger bro mellom digitale og fysiske berøringspunkter. Vi har hjulpet Att med å forme og utvikle deres innovative digitale brukerreise og bookingsystem, en viktig del av gjesteopplevelsen. Vi har bidratt hele veien fra innledende forretningsutvikling til design og art direction for de forskjellige restaurantene i første etasje.

Frame 1412
Frame 1413
Frame 1414
Frame 1415
Frame 1416
Screenshot 2023 01 26 at 14 53 1
Screenshot 2023 01 26 at 15 18 1

Vår leveranse

Brand strategy
Visual identity
UX and Digital design
Art Direction
Copy
Front-end development
Back-end development