Feed — Designer's Saturday
Med 6000 besøkende og 170 utstillere er Designers' Saturday den største og viktigste utstillingsplattform for norsk og internasjonal design og interiørarkitektur. Med fotfeste i Oslo tilbyr dette arrangementet et bredt spekter av inspirerende samlinger, utstillinger, workshops og fester over hele byen.
Som et veletablert merkevare blant norske designere og arkitekter var det viktig å ha en viss likhet med den gamle visuelle identiteten til Designers' Saturday. Den røde bakgrunnsfargen er derfor fortsatt en viktig ingrediens. Med en frisk og dristig typografisk tilnærming gir den nye identiteten et solid grunnlag for videre utvikling i årene som kommer.
Når det gjelder måten nettstedet ble bygget på var det viktig for oss å vurdere det brede publikummet som Designers' Saturday når ut til. Arrangementet appellerer ikke bare til publikum som kommer til messen, men også til utstillere. Som følge av dette fornyet vi applikasjonsportalen for å forenkle søknadsprosessen. En annen funksjon som differensierte dette nettstedet fra det forrige var en "nyheter" -del, der Designers' Saturday kan ha muligheten til å fortsette å være en relevant aktør gjennom hele året.